Apmokėjimo ir siuntimo tvarka
1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu arba į nurodytą LP Express paštomatą, jeigu toks prekės(-ių) pristatymo būdas yra įmanomas. Prekės į Neringą pristatomos LP Express kurjeriu. Šiam pristatymui taikomas 40 € pristatymo mokestis.
2. Jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje Lietuvoje, prekės pristatomos per 4-6 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes. Jei prekės yra tiekėjo sandėlyje pristatymas gali užtrukti iki 25 darbo dienų. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per auksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėlyje. Dėl tokių prekių įsigyjimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.paštu info@dekori.lt.
3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį, įsipareigoja tikrinti užsakymo formoje pateikto elektroninį paštą, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
4. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.
4.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
4.3. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
5. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
6. Prieš kurjeriui pristatant prekes, jis su Jumis susisieks užsakymo formoje nurodytais kontaktais.
7. Siekiant užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome pateikti papildomą informaciją: rakinamos laiptinės durų kodas, rakinami vartai, būtinybė atvažiavus paskambinti ir panašiai.
8. Pristatymo kaina apskaičiuojma:
8.1. jeigu pirkinių krepšelio vertė iki 69€– pristatymo kaina siunčiant paštomatu – 3,90€, siunčiant kurjeriu – 6,90€.
8.2. jeigu pirkinių krepšelio vertė nuo 69€ (imtinai) – pristatymas nemokamas.
8.3. prekių pristatymas į Kuršių Neriją – 40€.
9. Norėdami sužinoti daugiau apie krepšelio apmokėjimą ir siuntimo tvarką, susisiekite su mumis elektroninio pašto adresu info@dekori.lt arba telefonu +37062444777.