Prekių grąžinimas
1. Jei gavus pristatymą pastebimi pakuotės ar prekių pažeidimai, neatitikimai, prieš priimdami arba nepriimdami siuntos, surašykite visą informaciją kurjerio kaupiklyje ar kitoje kurjerio pateiktoje formoje.
2. Pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2011/83/ES dėl vartotojų teisių, Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos.
Įsigytos prekės, kurias norite grąžinti turi atitikti šias sąlygas:
2.1. prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (turi būti nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
2.2. prekė nebuvo naudojama ir nėra sugadinta;
2.3. grąžinamos prekės komplektacija turi būti tokia pati, kokią gavote;
2.4. grąžinant prekę turite pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
3. Kalėdinių ir Velykinių dekoracijų po šventinio laikotarpio grąžinti negalima.
4. Pirkėjas gali grąžinti prekę Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo jos gavimo dienos.
5. Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti į kontaktuose nurodytą adresą.
6. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekės pristatymo mokesčiai nėra grąžinami.
7. Prieš grąžinant prekę, reikia pateikti laisvos formos prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją:
7.1. užsakymo numeris,
7.2. data,
7.3. prekė,
7.4. kaina,
7.5. kiekis,
7.6. pristatymo data,
7.7. grąžinimo priežastis,
7.8. banko sąskaitą pinigų grąžinimui.
7.9. užpildytą dokumentą reikia išsiųsti elektroniniu paštu info@dekori.lt.
8. Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai įvertinama ar prekė yra tinkamos būklės (nesugadinta, be pažeidimų, nesukeista ir pan.), ar po užsakymo atšaukimo, kliento iniciatyva. DEKORI turi teisę nepriimti grąžinamos prekės(-ių), jeigu nepateikiamas pirkimą įrodantis dokumentas arba prekė neatitinka 2 punkte nurodytų sąvybių.
9. Grąžinant prekę, prašome ją saugiai supakuoti į jos originalią pakuotę. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti. Atminkite, kad kurjeris yra atsakingas tik už prekės išorinę žalą, o ne už jos turinį.
10. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prieš tai įvertinus, jog parduodama prekė turi uniklią išvaizdą dėl rankų darbo gamybos), DEKORI įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykės”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Norėdami sužinoti daugiau apie prekės keitimą ar grąžinimą, susisiekite su mumis elektroninio pašto adresu info@dekori.lt arba telefonu +37062444777.